Re: OLED displej Winstart s dvěma WS0010 100x32px

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Pátek Červenec 1 16:32:12 CEST 2022

Zřejmě by měly být nezávislé, nicméně datasheet zmiňuje práci pouze s
jedním.
Textový režim na 4 řádky chodí perfektně, v režimu CS1L CS2H.
Zde jsem na svuj web dal ukázky toho podivného chování
https://www.elektronek.cz/oled/

je to ve videu oled-data0x01-200pozic.mp4 kde dle předchozího kódu
umístím ukazatel CGRAM a DDRAM na 0 a 200x pošlu data 0x01 a nechám
automaticky inkrementovat pozici. První pulka se vykreslí v pořádku, v cyklu
je delay takže je to vidět, ovšem druhá pulka se vykresule nějak divně,
udělám
změnu CS tedy z původního CS1L CS2H prvně dám CS1H a potom CS2L, zkoušel
jsem mezi ně i před a za dát _delay_ms(5) ale beze změny. textový režim
je v pořádku,
tedy byl, dle videa oled-textmode.mp4 ale začaly mě podivně pohasínat
pixely na prvních
dvou řádcích ale jen v prvním a lehce i ve druhém sloupci, to se stalo
možná po nějakém
datovém harakiri když jsem zkoušel všemožné zápisy pro tu inicializaci
druhého chipu.

Pokud udělám celý init opačně, tedy spustím HW a prvně dám CS2L CS1H a
provedu
init displeje a zápis na 200 pozic paměti tak je pro změnu spodní půlka
v pořádku a
horní se chová divně, ale to jsem zkoušel už jen v grafickém módu, text
jsem netestoval.

MB