Jak zpusobit pozar v obyvaku

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Leden 30 18:39:51 CET 2022

neviem ako vam, ale mne sa ten offline ovladac bije s usb ovladanim, musim ho odpojit. okrem toho byva casto bordel na displeji od rusenia nejakeho, tak som to odpojil a niekde zahodil. inak tu cnc3018 pouzivam len cez blutut, na doske je na to priamo konektor.

Dňa 30. januára 2022 18:27:01 SEČ používateľ Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal: