Jak zpusobit pozar v obyvaku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 30 19:18:28 CET 2022

Estlcam umí fungovat jako univerzální CAM, ne? A dokonce docela dobrý
(trochoidní obrábění, závitování atd.).
Tak bych ke stroji připojil třeba LaserGRBL nebo jiný SW, a ten používal
jako řídící systém.
Data pro frézování/vrtání/gravírování připravoval v Estlcam, ale G-kód
pak spouštěl v tom LaserGRBL.
Na to, že Estlcam má i svůj řídící SW a firmware do Arduina, se dá
vyignorovat, řekl bych.

Ještě k podložce: laser se umí podepsat i na kovové podložce.
Takže bych třeba papír rozhodně neřezal přímo na hliníkovém stolku
frézky, ale sehnal si na to kousek třeba toho nerezového plechu.
Asi by stačil i nějaký pozinkovaný plech, třeba utrhnout kousek
sousedovi ze střechy.

PL