Jazýčkové relé - slepený ko?==?ISO-8859-2?Q?ntakt

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Leden 29 09:38:17 CET 2022

Spekulacia o veciach, o ktorych nic nevieme za okolnosti, ktore nepozname?
Ano, si tu spravne.

Jazyckove rele ako take je sice z magneticky makkeho materialu, ale okna a
dvere mozu obsahovat a mozu byt obklopene roznymi neurcitymi zliatinami
zeleza (a.k.a. konstrukcna ocel), ktore mozu nahodne byt zmagnetizovane a
byt dostatocne magneticky tvrde na to, aby to jazyckove rele zostalo v
zopnutom stave.

Ako sme sa uz dozvedeli, toto nie je ten pripad.

wek