Jazýčkové relé - slepený kontakt

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Leden 29 01:31:49 CET 2022

Nechcem reagovat na nikoho konkretneho, tak to zavesim rovno sem.
Kedysi som sa tu pytal na moznost zmagnetizovania jazyckoveho kontaktu
dlhodobym posobenim magnetu (magnetickeho pola). Bol som usmerneny, ze
magneticky makky material NIE JE MOZNE zmagnetizovat. Po precitani
odpovedi v tomto vlakne neviem na com som :)

miro