Re: Jazýčkové relé - slepený kontakt

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Leden 29 13:52:02 CET 2022

Osobně si myslím, že představa, že konstrukční prvek okna bude tak silně
zmagnetován, aby vytvořil dostatečný gradient, nebo dostatešné B
správného směru v kontaktu, je mimo realitu:-)

Možná tak kdyby okno mělo ocelový rám, ten měl jednu, 1 cm velkou
mezeru, přesně přes ní by byl kontakt, rám byl jako toroid omotán drátem
od hromosvodu a pak by uhodil blesk:-)

PH