Re: Re: [OT] Chipová krize - konspirační teorie

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 28 12:52:09 CET 2022

On Fri, 28 Jan 2022, Jaroslav Kotlaba wrote:

> BTW: Nedávno jsem četl článek o velké erupce na Slunci v devatenáctém
> století co vyřadila z činnosti telegrafy. Bylo by zajímavé co by to dnes
> udělalo s očipovanými auty, o dopravních letadlech raději ani nepřemýšlím.

S temi by to neudelalo nic. Tam slo o indukci na mnohaset klimetrovych
vedenich. Otazka je zda by to ustalo dratove vedeni VN. Ale mozna jo,
Kanada je preci jen hodne na severu kde ochrana mag. pole neni tak velka.