RE: Re: [OT] Chipová krize - konspirační teorie

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Leden 28 13:45:46 CET 2022

DD,

Myslim ze by sa nestalo nic. Vtedy boli telegrafy a boli pospajane
drotami na stlpoch. Cize idealna antena pre slnecne burky.
Dnes ide vsetko optikou a vacsinou pod zemou alebo v mori
a auta su farradayove klietky na takuto moznost dobre pripravene a o lietadlach
ani nehovorim. Ale nejake elektronicke obete by urcite boli.

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Friday, January 28, 2022 12:35 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Re: [OT] Chipová krize - konspirační teorie

Něco takového se stalo ve firmě, kde jsem měl potěšení být zaměstnaný. Do vývoje přišel maturant, na stole nechal platový výměr, když si toho všimnul jiný zaměstnanec co tam už delší dobu pracoval, tak dal výpověď a odešel.
Prý mu pan majitel povídal: "To jste měl říci, že chcete zvýšit plat".
:-D
... Pokud zacnete pretahovat lidi odjinud za velke
penize, vetsi nez ty co platite stavajicim zamestnancum, tak to muze
vest k nasrani tech stavajicich a jejich odchodu.

BTW: Nedávno jsem četl článek o velké erupce na Slunci v devatenáctém století co vyřadila z činnosti telegrafy. Bylo by zajímavé co by to dnes udělalo s očipovanými auty, o dopravních letadlech raději ani nepřemýšlím.