Re: Re: [OT] Chipová krize - konspirační teorie

Pátek Leden 28 12:34:55 CET 2022

Něco takového se stalo ve firmě, kde jsem měl potěšení být zaměstnaný. Do
vývoje přišel maturant, na stole nechal platový výměr, když si toho všimnul
jiný zaměstnanec co tam už delší dobu pracoval, tak dal výpověď a odešel.
Prý mu pan majitel povídal: "To jste měl říci, že chcete zvýšit plat".

:-D

"... Pokud zacnete pretahovat lidi odjinud za velke
penize, vetsi nez ty co platite stavajicim zamestnancum, tak to muze
vest k nasrani tech stavajicich a jejich odchodu. "

BTW: Nedávno jsem četl článek o velké erupce na Slunci v devatenáctém
století co vyřadila z činnosti telegrafy. Bylo by zajímavé co by to dnes
udělalo s očipovanými auty, o dopravních letadlech raději ani nepřemýšlím.