Re: Gramofonový předzesilovač

Středa Leden 26 19:26:03 CET 2022

Až na to, že TDA2030 taky není žádný zázrak. Do malých bedniček jsem si
dal tyhle moduly http://www.ezk.cz/stavebnice_moduly/kmd7294.htm Je v
tom TDA7294 a to už hraje opravdu dobře. Jo a to zemnění má vliv nejen
na brum, ale i na zkreslení. Z + napájení se bere proud v jedné polaritě
signálu, z - napájení v druhé a záleží jak a proti jaké zemi je to
filtrované a blokované - kde jsou jaké úbytky. Sice samotný integráč má
třeba setiny % zkreslení, ale při nevhodném návrhu desky se lehce můžete
se zkreslením dostat i o řád víc. Proto jsem koupil hotové moduly a mám
aspoň dobrý pocit, že tu desku někdo navrhnul snad dobře :-)

Anděl