Re: OT: přívod k měřákům

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Leden 24 21:43:32 CET 2022

Já bych nechtěl ani jedno.
Ale když už bych si musel vybrat, tak bych asi raději bral pěkný kabel k
reprákům než releové digitálky.

Koníček (případně honění statusu) je prostě něco jiného než přísně
smysluplná činnost.
Třeba si neumím představit, že bych cpal strašné prachy například do
známek a pak si je pořád dookola prohlížel.
Pro mě má známka nějaký význam jen když náhodou potřebuju poslat dopis.
Pro někoho jiného je to životní náplní.

Totéž třeba drahá auta nebo zlaté průpisky.
Auto potřebuju na transport z místo A do místa B. A na to vyhoví i
obyčejné auto. Přesto si mnoho lidí pořídí takové, co stojí 5x tolik.
A zlatou průpiskou si napíšu poznámky stejně dobře jako tou za 2.50 Kč z
trafiky.

Jak už jsem psal. Já to sice nechápu, protože mi "hodnota" těch věcí nic
neříká.
Ale zato chápu, že někomu to něco říká a je ochotný do toho rvát prachy
a/nebo čas.
A pokud má pocit, že ve speciálním triku a přes super kabely slyší tu
hudbu líp, tak paráda. Je šťastný a spokojený, což je nejvyšší meta.

Abych byl adresný do vlastních řad: já třeba dávám nesmyslné úsilí do
experimentů a vývoje technologií pro výrobu PCB.
Přitom rozumově vím, že je to totální nesmysl. Při dnešní ceně PCB z
Číny je to úplná blbost. A jejich kvality stejně nikdy nedosáhnu.
Ale je to koníček, tak jdou rozumové důvody stranou.
A určitě už jsem do toho nacpal víc peněz, než kolik stály ty kabely z
prvních odkazů. Než z těch dalších, kde už se cenová laťka hodně
zvedala, snad ještě ne. Ale není všem dnům konec, že.

PL