RE: OT: přívod k měřákům

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Leden 24 13:59:37 CET 2022

Třeba ani jedno z toho. Tady
https://www.osel.cz/9316-proc-se-prolhane-zpravy-siri-jako-plisen-neurologicke-vysvetleni.html
je možné vysvětlení - člověk se natolik obává sociálního vyloučení (že jej komunita sdílející určitý názor odmítne), že raději popře očividnou realitu a přijme ten sdílený názor, to vše podvědomě.

Aleš Procháska