Re: OT: přívod k měřákům

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 24 20:59:54 CET 2022

Je v tom rozdíl...A veliký!
Když budu měsíce stavět reléové hodiny, tak musím něco umět, něco znát a
děláte to pro sebe, chci si něco dokázat.
Ano pak se s tím pochlubím. Ale je za tím většinou spousta dřiny , odříkání
a času.

Když si někdo koupí ty hodiny hotové, tak z nich nemůže mít žádnou radost.
Soudím dle sebe. Mě by radost koupené neudělaly, proto si je nekoupím.

To samé ten kabel. Rozumný člověk půjde do trafiky, koupí 2x25mm2 licnu,
zkroutí to, naletuje konektory ( olovnatou pájkou ) a připojí si repráky.

Ten co si tu šňůru k reprákům koupí za cenu pěkného auta  je z mého
hlediska obyčejný snob, který je buď hloupý a bohatý, nebo je bohatý a chce
se chlubit( že na to má) . Nebo je hloupý, bohatý a chce se pochlubit.