Lepidlo/tmel na konektor

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Neděle Leden 23 10:28:40 CET 2022

Zdravím,

upravuji si konektor k fotoaparátu. Bohužel konektor (canon spoušť) je
atypický a nejde normálně sehnat, tak používámm konektor na kabelu ke
spoušti z Ebay. Můj problém je, že ho potřebuji v přímém provedení,
zatímco všude je jen pravoúhlé.

Vzal jsem tedy ten pravoůhlý konektor na kabelu a odseparoval plast z
boční části. Teď bych potřeboval kabel zalít nějakou hmotou, aby mi z
toho vznikl přímý konektor. Bohužel  netuším, jaké lepidlo / tmel či
zalévací hmotu použít. Potřebuji totiž, aby se to přichytilo ke zbytku
původního konektoru (typ plastu netuším) a ideálně aby to bylo po
vytvrzení mírně pružné. Poradíte?

Díky,

J.S.