nebezpecny vyrobek - kde zacit prudit?

balu balu na k-net.fr
Sobota Leden 22 10:30:55 CET 2022

IP20 je ochrana voci predmetom vacsim ako 12.5mm, co je normalizovany
prst. S krytkou predpokladam dobre, bez krytky mozno tiez.

Ohladom CE, je to ciste prehlasenie vyrobcu, s kvalitou, alebo
parametrami to nema moc docinenia.

Su tam v principe 4 metody ako sa to da vytvorit, z toho naozajstne
testovanie je az ta uplne posledna :-) Prve je prehlasenie, ze to je v
poriadku na zaklade odbornych skusenosti. Druhe je prehlasenie, ze to je
v poriadku, lebo uz mame iny, podobny vyrobok a ten je v poriadku.
Tretie je samotne meranie, co je ale extremne drahe, takze to robia len
firmy, ktore si to mozu dovolit. A stvrte je prehlasenie, ze je vsetko v
poriadku, osakavajuc, ze sa v tom nebude nikto rypat, metoda, ze sa to
necha vyhnit.

Takze neprudit. Toto je ukazkovy priklad falosneho pocitu bezpecnosti,
ktory navodzuje pritomnost CE znacky, ktora je technicky uplne zbytocna.

b.