Lepidlo/tmel na konektor

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Leden 23 10:38:41 CET 2022

Zdravim,

co mam Canon zrcadlovku, tak je spoust na klasicky 2.5 stereo jack.

ale kdysi jsem vyrabel konektory pro joystick na atari, klasicke 9pin seriove konektory tam nevejdou.
takze konecne reseni bylo: obrousit kolem, a zalit epoxidem.
bylo to 'nafurt' (nez se to ztratilo v casoprostoru pri nekterem z cetnich stehovani.

:)

  Sam