[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 21 17:29:06 CET 2022

Ano, ako vravim, asi nejake prechodne obdobie bude potrebne.

> bezchybné značení

To s tym nema vobec nic spolocne, to je evolucna predstava :-)

(Ak dovolite, odteraz budem to Vase evolucne/revolucne v tomto kontexte
pouzivat, aby to bolo jasne).

Toto je FAKT na krcmovu debatu, do par riadkov sa to jednoducho neda dat.

wek