[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Leden 21 17:09:27 CET 2022

Někdy je evoluce lepší než revoluce a to je myslím i v tomhle případě. Připadá mi, že řešit napřed jednoduché trasy za příznivých podmínek (dálnice) s tím, že se to později bude rozšiřovat (přidají se exkurze na silnice první třídy atd.), mohlo být přínosnější. Už proto, že požadovat například bezchybné značení na dálnicích je jednodušší než jej požadovat všude.

Aleš Procháska