[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Leden 21 17:37:41 CET 2022

Je to na "krčmovú" debatu, Tak aľ to autonomní řízení bude, přijedu do
Bratislavy na tu vaąi HW listovicu, napiju se s vámi, a zpět mě to snad
samo autonomně odveze :-))

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel