[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Leden 21 16:38:41 CET 2022

Ani se tak nebojím Big Brothera, jako spíš organizační a technické náročnosti jako při registraci čehokoliv trochu podobného byť i u soukromých firem (EAN kódu, driveru, ...). Připadá mi, že to horliví zastánci autonomního řízení vidí moc jednoduše a odmítají vést tu dělicí čáru někde v bodě, kde se láme charakteristika cena/výkon a tím to všechno zavádějí někam kde to nemuselo být.

Aleš Procháska