[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 21 15:58:26 CET 2022

Nehnevajte sa pan kolega, tak to mate slabu predstavivost:
- kupim si majaciky,
- pripojim na siet, zakopem ich alebo inak vhodne nainstalujem,
- zameriam a zadam ich polohu do siete, spolu s polohou cesty, a spolu s
parkovacimi miestami a ich polohou.

Siet vie, ze na mieste A uz niekto parkuje, lebo aj ten, co tam parkuje,
tam prisiel. To zadanie parkovacich miest alebo nejakych alternativnych
pozicii ("popojizdeni" - na toto bohuzial nemame v slovencine ekvivalentne
slovo) sa moze pokojne udiat aj narychlo, priamo z vozidla. Ved uz dneska
nieco podobne ludia robia, len sa to vola navigacia a nehybe to autonomne
tym vozidlom.

Samozrejme ze do uplnych detailov to nemam premyslene. Mate pocit ze sa
volam Robert Bosch? ;-)

wek

PS. A prosim nerozbiehajte paranoiu typu big brother, to je organizacna
zalezitost, ktora aj tak uz existuje, a ktoru treba riesit organizacne.