vliv polohy radaru na chybu asistenta

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Leden 21 15:01:42 CET 2022

Měl jsem obojí a nevšiml jsem si nějakého významného rozdílu. Jenom na jedné křižovatce, když se jede ze Spomyšle na Černouček, mi ten výš umístěný radar pravidelně hlásí překážku :-) Dokonce jsem jednou zastavil a byl se rozhlédnout, jestli tam třeba samovolně nevznikl koutový odražeč nebo něco takového, ale nic z toho a nevím proč se to děje.

Aleš Procháska