vliv polohy radaru na chybu asistenta

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Leden 21 15:05:30 CET 2022

Zdravím,

ve starém autě se mi radar také občas choval divně a reagoval na různé
věci. A nešlo nic vypnout.

V novém autě funguje fakt spolehlivě, myslím si, že to je ještě propojeno s
obrazem kamer. Za rok neudělal chybu kromě situace, kdy v mírné zatáčce
stálo na krajnici auto zaparkované v opačně. To se rozblikal červeně vším
možným a až za dlouho se zklidnil... (mám vypnutý zásah do řízení).

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com