Re: vliv polohy radaru na chybu asistenta

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pátek Leden 21 14:57:49 CET 2022

Já mám známého ve Valeu který se radary zabývá, a tam mají jeden z těžko řešitelných problémů s lopatkami axiálních ventilátorů, pod stropem některých tunelů. Ty lopatky vracejí obrovský doplerovský posun a radar si myslí že se na něj řítí stíhačka.
Lubor