[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Leden 21 13:19:07 CET 2022

nojo, ale ta druha technologie (wetware) je podstatne horsi. V nasem
meste okresnim je to jasne poznat na kazdem novem vybudovanem kruhaku,
kazdy den tukanec, kazdou chvili videa s lidma v protismeru atd.
J.