[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Leden 21 13:27:02 CET 2022

No, asi to přibližně takhle nějak bude. Však jsme ten mechanismus nástupu nové technologie všichni už párkrát zažili a není důvod předpokládat, že tohle bude jinak :-)

Aleš Procháska