[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Leden 21 11:57:02 CET 2022

Já těmto lidem říkám "dopravní experti". Předpokládám, že to je přesně ta
skupina, která nadšeně hýká nad každým dalším utažením šroubu dopravní
buzerace a vůbec si neuvědomují, jak nebezpečně sami jezdí.
Jinak bezva asistent je parkovací čidla a ideálně i kamera, čidla občas
prostě nevezmou nenápadný sloupek za autem. Diskutabilní je hlídání mrtvýho
úhlu, někdy je opravdu blbě vidět, ale už je to nebezpečná věc v tom, když
zvyklý člověk přesedne do auta, kde to není.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Friday, January 21, 2022 11:21 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych
aut

Tak na to abyste byl popotahovan staci jen, aby nekdo za vami mel kameru a
vypadalo to, ze jej bezduvodne vybrzdujete... K zadne nehode dojit nemusi.

Osobne veskere asistenty beru jako tzv. kur..tka a jedinej, kterej bych vzal
na milost ...respektive ani nevim jestli to nekdo montuje seriove je
detektor mikrospanku.

Vsechno ostatni jsou jen obezlicky, na ktere clovek zacne spolehat misto
toho, aby se zdokonaloval v ovladani vozidla. Osobne si myslim, ze minimalne
10% lidi (majici ridicak dele nez 2-3 roky) by ho melo zase odevzdat. Muj
syn neni uplne lumen na rizeni a trvalo mi to 2 roky nez jsem ho naucil
jezdit...poctive s nim vsude jezdil a pri kazde chybe jsem ho opravoval a
vysvetloval proc takhle ne. Bylo kolem toho dost hadek a vzteku, ze pry
buzerace, ale ted uz to pochopil.

Nedokazu si predstavit jak lidi jako on, co to nemaji shora nasypane,
fungujou v provozu. Respektive v realu to vidim az moc casto.

RV