[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 21 11:29:22 CET 2022

vidim to stejne. kdyby alespon pouzivali moznost omezit ridice na
automat, kdyz uz ta moznost je. a dnes neni auto s automatem exot. u
spousty lidi je to jedina sance, aby se mohli max. venovat provozu a
rizeni bez stresu s obladanim auta.
t.