[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Leden 21 11:21:12 CET 2022

Tak na to abyste byl popotahovan staci jen, aby nekdo za vami mel kameru
a vypadalo to, ze jej bezduvodne vybrzdujete... K zadne nehode dojit nemusi.

Osobne veskere asistenty beru jako tzv. kur..tka a jedinej, kterej bych
vzal na milost ...respektive ani nevim jestli to nekdo montuje seriove
je detektor mikrospanku.

Vsechno ostatni jsou jen obezlicky, na ktere clovek zacne spolehat misto
toho, aby se zdokonaloval v ovladani vozidla. Osobne si myslim, ze
minimalne 10% lidi (majici ridicak dele nez 2-3 roky) by ho melo zase
odevzdat. Muj syn neni uplne lumen na rizeni a trvalo mi to 2 roky nez
jsem ho naucil jezdit...poctive s nim vsude jezdil a pri kazde chybe
jsem ho opravoval a vysvetloval proc takhle ne. Bylo kolem toho dost
hadek a vzteku, ze pry buzerace, ale ted uz to pochopil.

Nedokazu si predstavit jak lidi jako on, co to nemaji shora nasypane,
fungujou v provozu. Respektive v realu to vidim az moc casto.

RV