[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Leden 21 11:21:41 CET 2022

Zdravim,

scenar je jednoduchy:
vozidlo A (s asistentem brzdeni) predjizdi vozdilo B, ale zaradi se velice tesne pred neho (na nasich silnicich naprosto bezne).
najednou mu ten asistent zacne brzdit (falesny poplach) - vozdilo B nema sanci zareagovat.

kdyby ten asisten (zbytecne) nezacal brzdit, k nehode nedojde i kdyz to byl spatny manevr ze strany ridice

:)

  Sam