[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 21 12:44:35 CET 2022

To je scénář, který jsem popisoval. Má několik nedostatků:
1) v případě, že stojím na plynu (což je při předjíždění běžné), tak
auto jen troubí, ale nebrzdí
2) v případě nehody bude v protokolu napsané - nedodržení vzdálenosti. A
je to naprosto jasný fail toho předjíždějícího. To je prostě nebezpečný
manévr a nevidím důvod, proč ho omlouvat.