RP2040 (udajne) k dispozici v mnozstvi "vetsim nez velkem"...

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Leden 20 14:49:47 CET 2022

Zatím jsem ho také nezkoušel, asi se do toho pustím, na hraní to může
být zajímavé. Externí flash je podle mne dobrý nápad z hlediska
technologie výroby čipu, na druhou stranu to hází tlustý klacek pod nohy
profesionálnímu nasazení, kde chcete chránit svůj kód před pirátským
kopírováním.
Další věc je, že jsem nenašel v datasheetu instrukce LDREX a STREX,
které mohou zefektivnit atomický přístup. U dvoujádra je to docela handicap.
Uživatelský MSC bootloader není až taková věda napsat pro ARM, který má
USB device řadič. Ale je to práce, je potřeba poskládat dohromady docela
dost věcí, rozhodně to bude po té RS485 jednodušší.

Mrazík