RP2040 (udajne) k dispozici v mnozstvi "vetsim nez velkem"...

Čtvrtek Leden 20 06:12:35 CET 2022

No, je takovy trosku jiny. Zase umi nejake ty mikroprogramy na GPIO, asi
se s tim daji delat zajimave veci ve spojeni s DMA...
Externi FLASH nemusi byt nevyhoda, v rezimu XIP to bezi dost z cache a
rychlost je snizena jen malo, co jsem osciloskopoval a muzete mit krome
programu hromadu dat, pripojil jsem pamet 16MB treba, SPI displej a na
obrazky napr. super.
256kB RAM je taky slusna porce. 2 jadra 135MHz, USB, slusna podpora v
API. A to cele za 30Kc i mene. + FLASH treba i mala za par korun,
krystal kvuli USB, par kondiku a jede to.
Podpora v PlatformIO, ladeni pres RPI PICO za stovku i s VCP bezi
svizne. Dobra dokumentace HW i API. Trosku slozite nainstalovat vyvojovy
SW aspon ve Win, s Linuxem je asi szity lepe.
A hlavne zatim jsou.