[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Leden 20 09:25:35 CET 2022

Tady byl klasický případ "boční pípáky"
Dneska se už asi do aut ani nedávají, nebo jsem je dlouho neviděl.
To mělo tak blbou citlivost, že to pípalo i v těch nejširších slotech u
supermarketu. V práci, kde jsou sloty úzké to řvalo jako blázen.
Lidi co to měli tak měli nejvíc otlučené boky aut, protože "se to
naučili ignorovat" tak dobře, že zaignorovali i odstavenej nákupní košík.