[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Leden 19 23:46:41 CET 2022

Dobre pripominky, jsou to use cases, ktere me nenapadly, protoze proste
pouzivam auto jinak. Chtel bych videt, jak dukladne a na jakych
skupinach si designeri aut delaji usability testy. Protoze s nejakou
urovni slozitosti to uz proste lidi prestanou radsi pouzivat nebo si
'hloupe zvyknou' (to je neco jineho, nez myslel wek, timhle myslim
delani veci, ktera ma primocare reseni, ale uzivateli neprislo
intuitivni takove reseni zvolit a dela to nejak pres ruku {a manual necte}).

Premyslim, jestli vubec lze na mojem multimedia systemu ovladat
hlasitost jinak nez z volantu, vubec nemam poneti, ale nikdy jsem to
neresil - kdyz to rve, nekdo se ozve a dam to min. Spolujezdec si muze
ovladat to, na co ma cudle - svoje vetrani a svoje sedadlo.
Multimedia zase asi volant - spolujezdec si muze ovladat multimedia na
stredni konzoli do nejake miry (asi).
Okna: Fakt ma nekdo cudliky na okna jinde nez primo ve dverich? Jakoze
se ovladaji jen a pouze z centralniho panelu vpredu? Vsechny?

Ty packy moc nechapu - nemluvim o padlech automatickyho razeni, kde si
to asi umim predstavit, ale o packach jako jsou blinkry, ostrik,
sterace, pripadne ovladani tempomatu, nekde razeni automatu - to jsou
prece veci, ktere musi byt dostupne i ruzne velkym ridicum a jejich rukam?
J.