[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Kaliciak, Richard hw.kaliciak na fn.de
Středa Leden 19 21:21:35 CET 2022


hlasitost na radiu, hlavne pre spolujazdca
prepinanie stanic na radiu (pokym mam rukavice, tak touch nereaguje)
otvaranie okien
ovladanie vetrania

packy pod volantom su len pre chlapov, zena ma kratke prsty
ovladanie na volante je fajn, ale len pre vodica, nie pre spolujazdca

Am 19.01.2022 um 15:08 schrieb Jindroush:

> Budu si hrat na dablova advokata - co za "prepinac" je skutecne 
> uprostred potreba? (Mam relativne moderni auto s docela velkymi displeji 
> a jsem zvykly na delsi jizdy, dost i v noci)
> 
> Jednou za uhersky rok zapnu/vypnu mlhovky, ty maji fyzicke cudliky vlevo.
> Obcas zmacknu vystrazna svetla - ty maji cudlik vpravo u klimy.
> Klima, prakticky na ni nesaham, proste bezi sama tak, at je mi prijemne. 
> Zatim ma fyzicka tlacika, nemusela by.
> Parkpilot - ma cudlik vpravo, ale asi neni problem ho zmacknout na 
> displeji (pouziva se malo, nekdo vubec)
> Media, nulovani pocitadel, stavy auta, telefon apod je na volantu, jako 
> fyzicka tlacitka nebo swipatka.
> Vsechna jizdni heblatka jsou na volantu nebo na packach volantu.
> Bambilion funkci lze ovladat hlasovym ovladanim.
> 
> Ktera jsou tedy ta casto pouzivana tlacitka, ktera v modernich autech 
> chybi? Na co skutecne sahate a sahate na to casto a musite na to sahnout 
> rychle a presne?
> Podle me se takhle zeptali designeri rozhrani a vyslo jim to, co vidite.
> 
> PS: I moje nova mycka ma presne 0 fyzickych tlacitek.
> 


Další informace o konferenci Hw-list