[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Středa Leden 19 20:47:35 CET 2022

Normálně to není potřeba, ale to někomu umře startér a pak dva týdny
parkuje v kopci, než se dostane k výměně :-)

Baterka taky podle zákona schválnosti chcípne v pátek večer v nějaké
divočině a někdo je třeba puntíčkář a chce nějakou pořádnou a ne tu první
"maxpower" neboli noname z nejbližší benzínky, která stejně otvírá až ráno,
v horším případě až v pondělí.

Jsme tu všichni inženýři (nebo skoro), tak známe Murphyho zákony ;-)

Mně se taky nestalo, že bych neodjel kvůli baterce už roky. A naposledy to
stejně bylo protože auto tři měsíce stálo, protože jsem jezdil firemním,
tak se to dalo čekat a ani tehdy jsem nestartoval roztláčením nebo z kopce,
prostě jsem ji dobil.

P.K.