[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Leden 19 20:35:46 CET 2022

Nějak tomu nerozumím. proč startovat auto z kopce. Mám baterii od roku
2013 možná 2014.
Mimo auto jsem jí nabíjel jen jednou, když jsem byl dlouho nemocný a
přítelkyně s ním nejezdila.
Nastartuji na první cvrnknutí. Áčko Mercedes miláček... :-)
Jindra Polívka.