[OT] automat/manual, was: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Středa Leden 19 18:07:12 CET 2022

Tlačítkový panel se dá také připojit jedním kabelem, v tom asi problém nebude. Kdyby to šlo, rozhodně si vyberu tlačítka a přepínače, asi takovéto:
https://www.alamy.com/stock-photo-airbus-a320-overhead-panel-with-switches-and-knobs-for-controlling-139169825.html
Když jsem si chtěl u některého z předchozích aut snížit teplotu topení, otočil jsem točítkem např. o jedno cvaknutí. Teď musím jezdit prstem po displeji, což znamená se tam zároveň dívat. Ergonomie dostává na frak :-)

Aleš Procháska