Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 19 11:45:22 CET 2022

>Při startu přes převodovku jednotka neví, že se startuje

No ved toto presne som pisal - riadiaca jednotka to samozrejme *moze*
vediet, ak je tak program napisany. Nechcel by som mat auto, kde to tak
nie je.

Mimochodom, ak nejdu vstreky, tak asi nehrozi poskodenie katalyzatora. A ak
vstreky idu a zapalovanie nejde, tak aj pri pretacani starterom bude vyfuk
aj s katalyzatorom plny benzinu. Nechcel by som mat auto, kde na toto
nebolo myslene.

Mimochodom, ak sa pusti spojka prudko aj pri beziacom motore, tak tak isto
idu tie razy do rozvodov. A moze nastat situacia ked sa pusti spojka
prudko pri vyssich otackach kolies ako motora. Nechcel by som auto, kde na
toto nebolo myslene.

wek