Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

AZe aze na seznam.cz
Středa Leden 19 10:09:55 CET 2022

Ono záleží na tom, jaká je kapacita a stav nabití baterie a jestli hodlám
někam jet. V noci si posvítím a ráno už neodjedu.
aze

-----Původní zpráva-----
From: kral.j na centrum.cz
Sent: Wednesday, January 19, 2022 7:43 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Použít akumulátor z elektromobilu jako nouzový zdroj v případě výpadku
elektřiny si dovedu představit. Něco na ten způsob už jsem zažil v dětství.
Námraza potrhala dráty včetně VN a elektrika nešla víc než týden. A tak otec
dovezl nějakou velkou baterku z náklaďáku, ze zdi se sundal svatý obrázek a
na skobičku se místo něj pověsil reflektor. Tenkrát se žilo hlavně v
kuchyni, topilo se a vařilo na sporáku na uhlí tak se to dalo přežít. Jen si
nemůžu vzpomenout, kolik ta baterka vydržela, ale určitě ji otec několikrát
vyměnil.
V souvislosti s tím jsem ale narazil na ideu, že elektromobilem pojedu do
práce, tam si nabiju a doma spotřebuji. Představa zaměstnavatele, který toto
zajistí, je pro mě sci-fi.