Re: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Leden 19 10:14:57 CET 2022

nakonec jsme zase u toho, ze idealni by byly ty vymene baterky/boxy. pak
by jako ostrovni mega vyrovnavaci baterka byla cela cerpacka a nebylo by
potreba resit infrastrukru tluste energie kazdemu domu s nabijeckou.
na te elektromobilite je snad vsechno spatne.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín