Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

AZe aze na seznam.cz
Středa Leden 19 10:07:59 CET 2022

To je možná myšleno tak, že auto při roztahování delší dobu nechytne a pak by k tomu (snad) mohlo dojít.
Při starování startérem by se to asi tak dlouho netrápilo. Ale pokud to při roztahování chytne hned, asi nic nehrozí. Nevidím rozdíl v roztáčení motoru přes převodoku a pomocí startéru, tedy pokud se s tím zachází slušně a nezařadí se tam zpátečka...
aze

From: Petr Zahradník
Sent: Tuesday, January 18, 2022 9:36 PM
To: HW-news
Subject: RE: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Autům nerozumím a toto vlákno ani nesleduji. Jen náhodně jsem otevřel. To zničení katalyzátoru, co jsem slyšel, se má tak, že když auto tlačíš, může se do katalyzátoru dostat palivo. A to potom může shořet a tím zničit katalyzátor.

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem