Re: [OT] Roztlacanie/tahanie modernych aut, was: [OT] Rozborka/sborka elektrovýzbroje aut Tesla

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Leden 18 21:57:08 CET 2022

Taketo vysvetlenie som cital/pocul velakrat, ale nie je mi zrejmy
rozdiel oproti startovaniu starterom. To skor pripustim to preskocenie
zuba na rozvodovom remeni. Ked akoze sa starter roztoci nejako plynulo
a naproti tomu pri tlaceni a prudkom pusteni spojky sa moze motor prudko
roztocit a remen skocit.

Mam skusenost s byvalym autom Opel Astra G. Pred casom sa pokazil
starter, odisli na nom kontakty. Obcas zabral, niekedy nie. Po par dnoch
uz vobec nie... Kym som sa rozhybal ist to dat opravit, startoval som z
kopca, alebo roztlacenim. Urcite par 10-tok krat. Nestalo sa nic.
Benzin, priame vstrekovanie, katalyzator, ozubeny rozvodovy remen. Bolo
to trochu napinave na kazdej krizovatke mysliet na to, ze mi nesmie
zdochnut motor. Nie ze by sa mi to stavalo (tak stane sa 2x za rok), ale
ked to je v podvedomi, ze nesmie, ma to svoje caro :)

miro