Font v starej technickej dokumentacii

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Leden 18 15:45:36 CET 2022

Klasika, jsou dve metody: když jsou to pouze staticke texty, tak je prohnat statistikou a vybrat které budou cesky a které se nahradi neceskymi. Když je to obecny text, tak se to udelat sice taky +- da, nebo se proste pouzije dynamicke natazeni potrebneho fontu a prislusny preklad. Je to ale horor zjistit co muzu uvolnit, když prijde požadavek na limit+1. (Dynamicke prideleni pouzivaly napr. strojky v autobusech od Mikroelektroniky)

Radek (benedikt2hw.cz)

To mi připomnělo, jak jsem kdysi dávno jednou programoval 89C51 a měl u toho displej HD4470, neuměl české fonty, ale uměl asi 8 vlastních znaků, jakýchkoliv. To je sice pro češtinu málo, ale já jsem těch českých písmen nepotřeboval zas tolik.
No a to byla moje první a poslední zkušenost s programováním jednočipů, když nepočítám arduino, které jsem si osahal jednou a od té doby je v šuplíku.