Font v starej technickej dokumentacii

Pondělí Leden 17 15:35:16 CET 2022

To mi připomnělo, jak jsem kdysi dávno jednou programoval 89C51 a měl u
toho displej HD4470, neuměl české fonty, ale uměl asi 8 vlastních znaků,
jakýchkoliv. To je sice pro češtinu málo, ale já jsem těch českých písmen
nepotřeboval zas tolik.

No a to byla moje první a poslední zkušenost s programováním jednočipů,
když nepočítám arduino, které jsem si osahal jednou a od té doby je v
šuplíku.

P.K.