Font v starej technickej dokumentacii

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Leden 17 14:29:19 CET 2022

Pří laserování a při hraní s eggbotem občas potřebuji font, který splňuje podmínky, které normálního člověka nikdy nenapadnou.
Tak jsem si nainstaloval BirdFont https://birdfont.org/ a fonty si upravuji.
Zejména doplňování češtiny je dobrá zábava.

Jinak fonty, které rozeznávají lI1 nebo 0O jsou třeba Courier a vlastně většina patkových fontů.

(pro ty co to nemohou přečíst: malé L, velké i, jednička, nebo nula a velké o)

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 17. 1. 2022 13:44:07
Předmět: RE: Font v starej technickej dokumentacii

Když je tu řeč o fontech:Kdysi jsem hledal font, kde se dá rozlišit velké "I" od malého "l" a číslice "1". Tuším, že je to Tahoma.
A když jsem si dával vypálit na laser plechový držáček a chtěl jsem tam vypálit i nějaký popisek, aby se tam nemusel lepit štítek, tak jsem potřeboval, aby číslice "4" nebyla s uzavřeným okénkem.
...velké "i" od malého "L" ...