Font v starej technickej dokumentacii

Úterý Leden 18 10:18:53 CET 2022

Já jsem to potřeboval - tedy spíš jsem se zajímal jak to řešit, kdybych to
náhodou někdy potřeboval - když jsem kreslil v AutoCADu. Nakreslil jsem si
pro vlastní potřebu výkres Unicodes.DWG, projevili o to zájem v www.
cadforum.cz a je to ke stažení v sekci Download, kdyby se to ještě někomu
hodilo..
:-D
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 17. 1. 2022 14:29:56
Předmět: RE: Font v starej technickej dokumentacii
"Pří laserování a při hraní s eggbotem občas potřebuji font, který splňuje
podmínky, které normálního člověka nikdy nenapadnou.
Tak jsem si nainstaloval BirdFont https://birdfont.org/ a fonty si upravuji.

Zejména doplňování češtiny je dobrá zábava.

Jinak fonty, které rozeznávají lI1 nebo 0O jsou třeba Courier a vlastně
většina patkových fontů.
"