Re: Můstek chcípá

Pondělí Leden 17 15:26:04 CET 2022

Informace neúplné a ještě zprostředkované... úplně mi to připomíná takovéto
"my jsme s tím nic nedělali a najednou to nefunguje" :-)

Koukal jsem na nějaké můstky a datasheety a v tomhle jsem narazil na dvě
zajímavé věci:

1)  Max. admissible load capacitor
2)  Min. required protective resistor

Datasheet je pro několik typů můstků a pro B250R je tam 400 uF a 12 ohmů.

https://www.gme.cz/diodovy-mustek-b500c1500rd-dio
https://www.gme.cz/data/attachments/dsh.227-072.1.pdf

Ano, já vím, zařízení se vyrábí roky a odpor vinutí je 200-300 ohmů.

P.K.