Re: Můstek chcípá

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 17 15:04:53 CET 2022

[preposielam]

Ahoj,
ja mam na problematiku viacej nazorov.
1) Vymenili technologiu mostika, teda vymyslim si, CMOS vymenili za
DualCMOS. Stara struktura ma 100um a nova 10nm. Akosi intuitivne citis, ze
tie strukturky nie su velmi kompatibilne co do elektrickych vlastnosti.
2) Nieco sa objavilo v rozvodnej sieti. Mozno sa preslo na nove HDO, mozno
zacali pozadovat nejaku novu inteligenciu na zariadenie. Toto tiez neviem s
urcitostou, ale pridat nejaku ochranu na primar trafa mozes vyskusat.
Skontroluj si ci Ti bude potom sediet synchronizacia na tych 50Hz.
3) V obvode sa objavili nove spicky. Preto som sa pytal na to, co tym
napajas... Diodu mozes nahradit spinacom a zdrojom 0,7V. Pri spinani sa
objavi vystrelovy sum a L x di/dt urobi svoje. Da sa to vychytat ale chce
to trpezlivost.
4) rezonancie a parazitne vlastnosti trafa - tie vinutia mas nevyvazene,
2200u vs. 10u. Ten 2200u sa nenabije hned ale cykluje po periode. Mostik
ako zmiesavac...
5) vyssia moc alebo serial na pokracovanie Navstevnici sa vracaju. :)

Tolko ma napadlo k teme a moje, ze najlepsie bude zacat zase bastlit si
mozes na stole pozapajat aj sam. Skusenosti mas, motivaciu tiez a uz len to
bastlit.
A.